Message Boards » Food and Nutrition

TOPIC: Dairy Queen!

 
Ic_disabled_photos
Topic has been inactive for 30 days or more and images have been disabled.
Display All Images
July 7, 2012 7:11 PM
QUOTE:

QUOTE:

... nothing tastes as good as being skinny though!


bacon does. also, ice cream. hmm ... bacon ice cream?


Mmmmmmmm...... Bacon. I love bacon.

And ice cream.

And taco bell.

And wine.

But I really REALLY love bacon.
  6470049
July 7, 2012 7:13 PM
QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

... nothing tastes as good as being skinny though!


bacon does. also, ice cream. hmm ... bacon ice cream?


Actually they just came out with that I think thats mcdonalds....but in my opinion thats just nasty together! lol

It's actually Burger King and it's not that bad really. Bacon works with everything lol.



You tried it??? Gross!!


Only once. I think some people don't like the association of the two in their minds, but they do all kinds of crazy things out there with food that are even more crazy than this lol.
  1783514
July 7, 2012 7:13 PM
Sounds good!
  14036305
July 7, 2012 7:14 PM
QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

... nothing tastes as good as being skinny though!


bacon does. also, ice cream. hmm ... bacon ice cream?


Mmmmmmmm...... Bacon. I love bacon.

And ice cream.

And taco bell.

And wine.

But I really REALLY love bacon.

Bacon makes the world goes round lol
  1783514
July 7, 2012 7:14 PM
QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

... nothing tastes as good as being skinny though!


bacon does. also, ice cream. hmm ... bacon ice cream?


Actually they just came out with that I think thats mcdonalds....but in my opinion thats just nasty together! lol

It's actually Burger King and it's not that bad really. Bacon works with everything lol.



You tried it??? Gross!!


Only once. I think some people don't like the association of the two in their minds, but they do all kinds of crazy things out there with food that are even more crazy than this lol.


I believe it lol!
July 7, 2012 7:15 PM
Feeling too lazy to read the whole thread so apologies in advance if these have been mentioned: Dairy Queen sells these delicious vanilla orange ice cream bars! They are only 60 calories each. I buy them by the box.
  24458877
July 7, 2012 7:16 PM
QUOTE:

At the very least, you could try one of the less dense Blizzard Minis, like the Hawaiian (300), Choco Cherry Love (330), or the Banana Split Mini (290).


banana split one is my favorite i love fruit lol
i get that one when i go with the kiddos. but we have this new place called frogeez its frozen yogurt and you put own toppings so i load it with fruit yummm lol
  83586
July 7, 2012 7:18 PM
QUOTE:

QUOTE:

QUOTE:

... nothing tastes as good as being skinny though!


bacon does. also, ice cream. hmm ... bacon ice cream?


Mmmmmmmm...... Bacon. I love bacon.

And ice cream.

And taco bell.

And wine.

But I really REALLY love bacon.
[/quote


my husband just came home today telling me bk had bacon sundae and how he had to have one lmfao
  83586
July 7, 2012 7:18 PM
Funny that you mention this. Last night I saw a DQ commercial and thought MUST....HAVE....BLIZZARD. Unfortunately it was already closed, so I couldn't get one lol. But I'm all for treating yourself (obviously in moderation). If I cut out everything I loved then I'd be totally miserable and would give up!
  23127894
July 7, 2012 7:18 PM
Guess I shouldn't have polished off that large Peanut Butter Cup Blizzard after supper.... Oh yeah I should have cause I have one once a week after my Free Meal/ Re Feed Meal (whatever we want to call it) and I do not count the calories cause it is part of my free day meal.. This is a lifestyle change and depriving yourself of some of the things you like the most is to me just crazy... And no this doesn't derail my weightloss, after dropping 310 lbs. I think I have a pretty good grasp on this lifestyle now.. OP if it fits into your caloric intake and it is not hindering your progress than enjoy your treat, I know I do with no regrets... Best of Luck
Edited by CyberEd312 On July 7, 2012 7:19 PM
  12269569
July 7, 2012 7:19 PM
QUOTE:

Feeling too lazy to read the whole thread so apologies in advance if these have been mentioned: Dairy Queen sells these delicious vanilla orange ice cream bars! They are only 60 calories each. I buy them by the box.


Hmm never seen them
July 7, 2012 7:21 PM
QUOTE:

Guess I shouldn't have polished off that large Peanut Butter Cup Blizzard after supper.... Oh yeah I should have cause I have one once a week after my Free Meal/ Re Feed Meal (whatever we want to call it) and I do not count the calories cause it is part of my free day meal.. This is a lifestyle change and depriving yourself of some of the things you like the most is to me just crazy... And no this doesn't derail my weightloss, after dropping 310 lbs. I think I have a pretty good grasp on this lifestyle now.. OP if it fits into your caloric intake and it is not hindering your progress than enjoy your treat, I know I do with no regrets... Best of Luck


I agree depriving is just dumb. Thanks for your input
July 7, 2012 7:28 PM
Also depends on your goal. If your goal is to be more conditioned and be able to run 5 miles. I dont see why a treat is bad once in awhile
July 7, 2012 7:34 PM
Dairy Queen would be okay once and a while, I would not recommend it weekly or anything.
You should try frozen yogurt. Less calories and it tastes great.
There are many self serve frozen yogurt places where I am from. This is good to help you control your own portion size and put whatever toppings on that you want. There are healthier toppings such as: strawberries, kiwi, cherries, etc.
Google to see if they have one in your area, you won't regret it :)
  8103366
July 7, 2012 7:37 PM
My theory is that my diet has to be sustainable. If I always deny myself something I truly want that's within my calories I won't last long. As long as we treat sweets as treats and don't have them every day, it's all good. I say go for it!
  4403851
July 7, 2012 7:39 PM
I had 1/2 cup of Ben & Jerry's Red Velvet Cake ice cream tonight.......very much worth the 270 calories!! Was delish!! :)
July 7, 2012 7:41 PM
QUOTE:

I had 1/2 cup of Ben & Jerry's Red Velvet Cake ice cream tonight.......very much worth the 270 calories!! Was delish!! :)


haha awesome!
July 7, 2012 7:57 PM
id have that for a cheat meal... ;] but if your body doesnt make you feel bloated after you eat it or you dont regret it.. kudos to you :D dont let no1 make you feel bad for eating ice cream..
  4315946
July 7, 2012 8:26 PM
QUOTE:

QUOTE:

Feeling too lazy to read the whole thread so apologies in advance if these have been mentioned: Dairy Queen sells these delicious vanilla orange ice cream bars! They are only 60 calories each. I buy them by the box.


Hmm never seen them


At my dairy queen they stock them in the freezer with the ice cream cakes.
  24458877
July 7, 2012 8:28 PM
QUOTE:

They have a mini blizzard for 400 calories. For some that may be excessive, but I think it is great for the price of 2.96 and for it being one of the most delicious ice creams EVER for only 400 calories




some days it is worth every calorie!!
  13516638
July 7, 2012 8:36 PM
it isn't DQ, but this is waiting for me tonight at home in the freezer. 200 cals for a nice, full cup? yes, please.

Image not displayed
  13605134
July 7, 2012 8:42 PM
Just read through the first few pages ...geez ya'll. If musicmint wants to spend 400 cals on ice cream, that's fine! You don't like it? Then don't do it. Don't jump all over her for it. To me, every once in a while the Chickfila fried chicken sandwich is worth the 400+ cals, just not all the time. Fast food is so my weakness, sweets not as much. If you want ice cream every once in a while and it's in your calorie allowance, do it, and you enjoy your ice cream :)
July 7, 2012 9:32 PM
I support your love of Dairy Queen. I work ice cream into my diet almost every day, and I believe you should be able to eat what you want as long as you control portions (re: tiny Blizzard). I don't care how much healthy food I could eat for those calories, if I want ice cream I'll make it happen and plan the rest of my food for the day around it.
July 7, 2012 9:36 PM
Dude, go to Yogurtini! 4 oz for 130 calories at the most and 0-3 grams of fat depending on the flavor... if I'm really craving it, I get 8 oz and allow myself to get as many toppings as I want and it's a meal!
  22799257
July 7, 2012 9:38 PM
Hey there
I definatly get dq cravings.lol. But as long as it fits into your calories daily I see no problem.(as said by many on here.) lol. But when I want to serve my ice cream craving I lovvvve skinny cow especially the cookies n cream thats 100 cals..You're only human..
I'll admit every once in a while I'll cheat and have say little ceasars a which is 250 per slice of cheese pizza and o ly try to go over at most 100 but I work out harder that week to compensate for it. I only use cheat days when I've achieved a goal like...every 10 lbs....or my next one will be running a full mile without walking...its one of the things I use for motivation..lol. I know it sounds crazy but it's working for me...so all in all it's about whats best for you.:-)

Reply

Message Boards » Food and Nutrition

Posts by members, moderators and admins should not be considered medical advice and no guarantee is made against accuracy.